Alle voordelen op een rij

  • Optimaal bereikbaar

    Amsterdome ligt aan snelweg A5 en dichtbij ring A10. De locatie ligt op 900 meter loopafstand van het nabijgelegen Station Sloterdijk. Amsterdome is zowel per auto als via het openbaar vervoer binnen 20 minuten te bereiken voor internationale gasten die vliegen op luchthaven Schiphol.

  • 16 flexibele subruimtes

    Amsterdome beschikt over een plenaire zaal tot 1.000 personen en een hoogte van circa 10 meter. Deze ruimte leent zich uitstekend voor keynotesessies, congresdebatten en meer plenaire onderdelen. Rond de plenaire zaal bevinden zich zestien subruimtes voor break-outsessies.

  • 5.000 m² vloeroppervlakte

    Met een oppervlakte van 5.000 m² en een hoogte van 24 meter biedt Amsterdome volop ruimte. De koepel heeft een spanwijdte van 60 meter en is hiermee één van de grootste koepels van Nederland.

  • Horeca faciliteiten

    Heerlijk eten en drinken is cruciaal voor het succes van een evenement. Amsterdome beschikt over eigen horecafaciliteiten. Of het nu gaat om een gezonde en gevarieerde lunch of een uitgebreid diner voor 1.000 personen; ons team staat garant voor een foodbeleving op niveau. De locatie beschikt over een moderne keuken en kan inspringen op elke cateringwens.

    Boven de plenaire zaal bevinden zich de horecafaciliteiten voor bezoekers. Vanaf deze plek hebben gasten een inspirerend zicht op de koepel.

  • Audiovisuele middelen

    De locatie is voorzien van geavanceerde multimediafaciliteiten en de modernste techniek op het gebied van licht, geluid, video en rigging. Ook verzorgen wij technici voor de evenementen en kunnen wij opdrachtgevers voorzien van podia, meubilair en stands. 

  • Circulaire evenementenlocatie

    Door de herbouw is de eerste circulaire evenementenlocatie van Nederland geboren! Een pand gemaakt van bestaande materialen die een tweede leven krijgen. Duurzamer kan niet. Zeker niet omdat we volop investeren in energiebesparende maatregelen. Zo is Amsterdome voorzien van glas met een hoge isolatiewaarde en een warmte-koudeopslaginstallatie. In de winter wordt de bodemwarmte gebruikt voor het verwarmen van de koepel, in de zomer houden we de ruimte met dezelfde techniek koel.

  • Gratis parkeren

    Bezoekers die met de auto komen kunnen gratis parkeren op het eigen parkeerterrein bij Amsterdome. Dit parkeerterrein biedt plek aan zo'n 200 auto's. Dichtbij is parkeergelegenheid voor nog zo'n 300 auto's die we indien nodig tijdens evenementen kunnen benutten.

  • Hotels in directe omgeving

    Bezoekers kunnen kiezen uit diverse hotels in de directe omgeving. Kenmerkend voor de hotels in dit deel van Amsterdam is dat ze relatief betaalbaar zijn en een uitstekende prijs-kwaliteit bieden.

We durven te wedden dat jouw gasten al enthousiast zijn voor jouw event begint. Ga maar na. Een iconisch staaltje architectuur. Een interieur dat bijna volledig bestaat uit gerecyclede materialen. En dan natuurlijk de dome zelf die een tweede leven kreeg. Dat spreekt gegarandeerd tot de verbeelding. 

Alle ruimtes voor een geslaagd event
Je gasten stappen binnen in de foyer, waar we ze ontvangen met de beste koffie van Amsterdam. Voor je hoofdprogramma gaan we de plenaire zaal in. Of je nu gaat voor presentaties, optredens, demonstraties of een mix van activiteiten; we creëren een setting die helemaal aansluit bij jouw programma. Rond de plenaire zaal vind je 16 flexibele subruimtes. Handig als je in kleinere groepen de diepte in wilt. En voor netwerkmomenten tippen we de balustrade. Daar heb je beste uitzicht op de dome.

Foodbeleving die aansluit bij jouw programma
Natuurlijk ontbreekt het jouw gasten aan niets tijdens deze dag. Ook hier zijn we flexibel in en denken we met je mee. Wat dacht je bijvoorbeeld van foodcorners of een walking diner? Maar net zo makkelijk dekken we de tafels voor een uitgebreid viergangendiner. Of helpen we je om een dinershow neer te zetten waar nog lang over wordt nagesproken. En waar jij als organisator ook blij van wordt: we hebben alle techniek en eigen technici in huis. Dat scheelt je veel regelwerk en garandeert je dat straks tijdens jouw event alles vlekkeloos verloopt!

Downloads
Op deze pagina:
Organiseer jouw relatie evenement
  • Product launch in Amsterdome
  • Product launch in Amsterdome
  • Product launch in Amsterdome
  • Product launch in Amsterdome