Alle voordelen op een rij

  • Optimaal bereikbaar

    Amsterdome ligt aan snelweg A5 en dichtbij ring A10. De locatie ligt op 900 meter loopafstand van het nabijgelegen Station Sloterdijk. Amsterdome is zowel per auto als via het openbaar vervoer binnen 20 minuten te bereiken voor internationale gasten die vliegen op luchthaven Schiphol.

  • 16 flexibele subruimtes

    Amsterdome beschikt over een plenaire zaal tot 1.000 personen en een hoogte van circa 10 meter. Deze ruimte leent zich uitstekend voor keynotesessies, congresdebatten en meer plenaire onderdelen. Rond de plenaire zaal bevinden zich zestien subruimtes voor break-outsessies.

  • 5.000 m² vloeroppervlakte

    Met een oppervlakte van 5.000 m² en een hoogte van 24 meter biedt Amsterdome volop ruimte. De koepel heeft een spanwijdte van 60 meter en is hiermee één van de grootste koepels van Nederland.

  • Horeca faciliteiten

    Heerlijk eten en drinken is cruciaal voor het succes van een evenement. Amsterdome beschikt over eigen horecafaciliteiten. Of het nu gaat om een gezonde en gevarieerde lunch of een uitgebreid diner voor 1.000 personen; ons team staat garant voor een foodbeleving op niveau. De locatie beschikt over een moderne keuken en kan inspringen op elke cateringwens.

    Boven de plenaire zaal bevinden zich de horecafaciliteiten voor bezoekers. Vanaf deze plek hebben gasten een inspirerend zicht op de koepel.

  • Audiovisuele middelen

    De locatie is voorzien van geavanceerde multimediafaciliteiten en de modernste techniek op het gebied van licht, geluid, video en rigging. Ook verzorgen wij technici voor de evenementen en kunnen wij opdrachtgevers voorzien van podia, meubilair en stands. 

  • Circulaire eventlocatie

    Door de herbouw is de eerste circulaire evenementenlocatie van Nederland geboren! Een pand gemaakt van bestaande materialen die een tweede leven krijgen. Duurzamer kan niet. Zeker niet omdat we volop investeren in energiebesparende maatregelen. Zo is Amsterdome voorzien van glas met een hoge isolatiewaarde en een warmte-koudeopslaginstallatie. In de winter wordt de bodemwarmte gebruikt voor het verwarmen van de koepel, in de zomer houden we de ruimte met dezelfde techniek koel.

  • Parkeren op loopafstand

    Bezoekers die met de auto komen kunnen parkeren op het eigen parkeerterrein bij Amsterdome. Dit parkeerterrein biedt plek aan zo'n 200 auto's. Dichtbij is parkeergelegenheid voor nog zo'n 300 auto's die we indien nodig tijdens evenementen kunnen benutten.

  • Hotels in directe omgeving

    Bezoekers kunnen kiezen uit diverse hotels in de directe omgeving. Kenmerkend voor de hotels in dit deel van Amsterdam is dat ze relatief betaalbaar zijn en een uitstekende prijs-kwaliteit bieden.

Een futuristisch decor met ruimte voor 1000 gasten
Een bedrijfsfeest in de Amsterdome staat garant voor een memorabele avond! In de herbouwde koepel van 5000m2 beschik je over een indrukwekkende foyer, grote feestzaal, 16 flexibele subruimtes én een extra verdieping met horecafaciliteiten waar jouw gasten de futuristische vormgeving van de feestlocatie waanzinnig kunnen beleven.  

Modern, circulair én goed bereikbaar
De Amterdome is afgebroken en opnieuw opgebouwd met hergebruikte materialen. Hiermee de eerste circulaire feestlocatie van Nederland! De koepel bevindt zich op 2 minuten van de ringweg A10 en de A5 en heeft voldoende parkeerplaatsen en oplaadpunten. Daarnaast vind je station Amsterdam Sloterdijk op loopafstand en kun je de locatie ook per bus bereiken. Hoe je gasten ook komen; in de verte zien zij al snel de iconische koepel opdoemen in het landschap!

Zorgeloze feestavond
Wie kiest voor een feest in de Amsterdome, kiest voor een onvergetelijke avond. Onze evenementenadviseurs beschikken over de juiste kennis en adviseren waar gewenst. Daarnaast zijn alle technische ingrediënten voor een spetterend bedrijfsfeest aanwezig: van podia en eventequipment tot showverlichting en geluidsapparatuur. De catering wordt perfect afgestemd op jouw feest en zelfs het regelen van acts en entertainment kun je uitbesteden als je dat wilt. Makkelijk toch?

Op deze pagina:
Organiseer jouw bedrijfsfeest